Workshop
Feedback basics
Få indblik i de mest fundamentale værktøjer indenfor feedback. Denne workshop vil give jer et godt udgangspunkt og en fælles forståelse for feedback, således at I kan komme godt fra start I jeres arbejde med feedback.
Om workshoppen
Måske har I identificeret et potentiale i forhold til jeres feedback, og I ved ikke helt hvor I skal starte? Uanset om I er et nyt eller fasttømret team, eller en gruppe ledere der gerne vil øge kvaliteten af jeres feedback, så er den her workshop et rigtig godt sted at starte. I vil få introduktion til nogle af de mest værdifulde værktøjer indenfor feedback, og samtidig få afprøvet dem på egen krop.
Formalia
- Varighed: 3 timer
- Format: Fysisk eller virtuelt
- Deltagere: Op til 20
- Pris: Kontakt os for at høre nærmere
Indhold
- Hvad er feedback og hvordan kan feedback gavne jer
- De 3 typer af feedback og de psykologiske behov bagved
- Hvordan man har feedbackdialoger af høj kvalitet
- Skab en efterspørgselsdrevet kultur, og spørg om relevant feedback
Udbytte
- Fælles ‘sprog’ om feedback
- Forståelse for de psykologiske behov bagved feedback
- Afklaring af egne behov for feedback
- Værktøj til at højne kvaliteten af jeres feedbackdialoger
- Simpelt værktøj til at opsøge relevant feedback
Workshop med Feedwork
Siden 2016 har vi i Feedwork holdt workshops for mere end 5000 medarbejdere og ledere i over 150 forskellige private og offentlige organisationer.
Mere om FeedworkProfessionelt, velforberedt og spiser deres egen medicin. Stærke anbefalinger fra mig!
-Niels Bo, CPO @ COOP Trading A/S
Hvad kan du forvente af en workshop med Feedwork?
Engagement og aktivitet
De fleste deltagere på vores workshops og forløb siger, at de i høj grad føler sig inspirerede og engagerede under sessionerne. Vi ved, at læring bedst sker, når mennesker selv får lov til at reflektere samt afprøve nye ting i praksis. Derfor er vores workshops kendetegnet af høj deltageraktivitet gennem øvelser, cases, gruppe- og plenumdialog, afstemninger og andre engagerende værktøjer.
Teorien er et afsæt
Som lærings- og feedbacknørder, så følger vi løbende med i de nyeste undersøgelser og studier om feedback, hvilket betyder, at vores workshops altid er opdaterede på baggrund af den nyeste viden inden for feltet. Teori er vigtigt, men endnu vigtigere er det, at teorien omsættes og oversættes til at kunne fungere i jeres hverdag. Derfor bruger vi teorien som udgangspunkt for vores sessioner, men sammen med deltagerne er vores fornemmeste opgave, at omsætte teorien til praktisk anvendelse ude i organisationen.
Træning og praktisk erfaring
Vi ved at praktiske øvelser og de erfaringer som opnås herigennem er centrale for opbygningen af kompetencer hos medarbejderne, derfor fylder de praktiske øvelser og casearbejde altid meget, når vi holder workshops for vores deltagere.
Fokus på de små sejre
Feedbackindsatser fejler ofte, når vi sigter for bredt med initiativet. Derfor forsøger vi i stedet at zoome ind på de få og allervigtigste situationer i jeres hverdag. Lige der hvor den sunde brug af feedback kan gøre en stor forskel. For nogle er det på afdelingsmøderne, for andre er der i udviklingsprocessen med deres kunder eller måske skal 1:1 samtaler med medarbejderne være jeres fokus. Vi vil hellere sikre at få ting fungerer, end at det brede fokus løber ud i sandet.
Feedback er et komplekst fænomen, som kræver en række forskellige kompetencer at mestre. Dem har vi samlet i forløbet Feedback Masterclass.
FAQ - Spørgsmål og svar