Gratis webinar d. 2. maj: Forstå de 3 typer af feedback
Forside
/
Viden
/
Guides
/
Skal jeg stille spørgsmål eller give svar i min feedback?

Skal jeg stille spørgsmål eller give svar i min feedback?

19/1/2021
Guides
Feedback

Ved at læse den her guide vil du blive klogere på, hvordan du kan tilpasse din feedbackstrategi i forskellige situationer og til forskellige medarbejdere, så du kan øge dine chancer for at nå igennem med dit budskab, og få skabt gode resultater - både på kort og på lang sigt.

| Download din guide nederst på siden |

Formål

Denne guide hjælper dig som leder med at forstå forskellige feedbackstrategier for at nå bedst igennem til dine medarbejdere.

Anvendelighed

Når vi giver feedback, er det ofte med det formål at forandre eller forankre adfærd eller viden. Afhængigt af situation og hvilken modtager du taler med, så er der forskellige strategier, der er mere hensigtsmæssige end andre for at opnå dette formål med feedbacken.

Skriv din mail og få adgang til ressourcen

Når du indtaster din mail giver du os mulighed for at holde kontakten. Vi skriver når der er nye ressourcer, artikler eller podcasts.

Værsgo! Her er din guide til at hjælpe dig med din feedback. God fornøjelse!
Noget gik galt, prøv venligst igen!
+100
Virksomheder har brugt os

Fra forandring til styrke

Opdag hvordan Feedworks ledelseprogrammer kan forberede dig og dit team til en konstant skiftende verden

Book gratis sparring

Få mere viden

Webinar til at forløse potentialet i digital læring
Webinar: Forløs potentialet i digital læring

Gratis webinar for ledere, HR-professionelle og medarbejdere, som er ambitiøse for læring og ønsker at høre mere om potentialet i digital læring.

Webinarer
Læring
Lær mere
8 konkrete værktøjer som skaber psykologisk tryghed

Guide: 8 konkrete redskaber som du kan bruge allerede i dag, til at styrke den psykologiske tryghed.

Webinar om de 3 typer af feedback og værdien af dialogen
Webinar: Forstå de 3 typer af feedback

Gratis webinar for ledere, HR-professionelle og medarbejdere, der ofte indgår i feedbackdialoger, som en del af deres arbejde (eller for dig, der bare ønsker at blive klogere på feedback)