| Dette webinar er afholdt - download optagelsen fra webinaret nederstpå siden |
Hvorfor er det, at vi mennesker egentlig ønsker feedback?
Ofte er det ikke feedback bare for feedbackens skyld, men fordi vi har nogle menneskelige behov, som vi ønsker opfyldt. Vi oplever, at mange velmenende feedbackdialoger ender med et lavt udbytte - eller i værste tilfælde med misforståelser eller skadede relationer - simpelthen fordi vi ikke forstår ”hvad, der er på spil” i samtalerne.
I dette webinar stiller vi skarpt på de 3 typer af feedback, anerkendelse, udvikling og evaluering, og du vil blive klogere på de behov, der gemmer sig bag, hver af typerne. Derudover vil du også blive præsenteret for konkrete værktøjer og metoder, som du kan bruge i hverdagen, som leder og medarbejder, for at få mere succes i feedbackdialogerne – både når du er i situationer, hvor du skal tilbyde din feedback, hvor du modtager feedback og når selv efterspørger den.
Alt i alt bliver det et lavpraktisk webinar, der har fokus på pragmatisme. Gennem webinaret vil du have mulighed for at interagere med os og de andre deltagere, gennem chat, Mentimeter og afstemninger. Vi lover, at det ikke bliver kedeligt :)
Webinaret er relevant for dig, som:
- Ønsker at blive bedre til at give/modtage/efterspørge feedback
- Ønsker at udvikle dit lederskab
- Ønsker at blive bedre til at navigere i feedbackdialogerne
Når du deltager på webinaret så lærer du:
- Hvad de 3 typer af feedback er
- Hvilke behov, der ligger bag vores ønske om at få/give feedback
- Konkrete værktøjer og greb til, hvordan du kan bruge din viden om de 3 typer af feedback til at forventningsafstemme dialogerne og få mere værdi ud af dem
- Konkrete eksempler på, hvordan viden og værktøjerne kan bruges i en hverdag som leder og medarbejder