(Er tilmeldingsknappen forsvundet? Klik her)
Hvorfor er det egentlig, at vi mennesker ønsker feedback?
Og hvorfor er det, at vi sommetider taler over hovedet på hinanden: “Jeg prøver at sige én ting, men min kollega hører noget helt andet!?”
Vi ønsker sjældent at modtage eller give feedback blot for feedbackens skyld, men fordi vi har menneskelige behov, vi ønsker opfyldt. Mange velmenende feedbackdialoger ender dog ofte med et lavt udbytte – i værste fald med misforståelser eller skadede relationer. Dette sker simpelthen, fordi vi ikke forstår, hvad der reelt er på spil i samtalerne.
I dette webinar stiller vi skarpt på de 3 typer af feedback:
- Anerkendelse
- Udvikling
- Evaluering
- og du vil blive klogere på de behov, der gemmer sig bag, hver af typerne.
Du vil også blive præsenteret for konkrete værktøjer og metoder, som kan bruges i hverdagen – både som leder og medarbejder. Disse hjælper dig med at opnå større succes i feedbackdialoger, uanset om du tilbyder feedback, modtager den eller selv efterspørger den.
Når du deltager på webinaret så lærer du:
- Hvad de 3 typer af feedback er
- Hvilke behov, der ligger bag vores ønske om at få/give feedback
- Konkrete værktøjer og greb til, hvordan du kan bruge din viden om de 3 typer af feedback til at forventningsafstemme dialogerne og få mere værdi ud af dem
- Konkrete eksempler på, hvordan viden og værktøjerne kan bruges i en hverdag som leder og medarbejder
Alt i alt bliver det et lavpraktisk webinar, der har fokus på anvendelse i hverdagen!
Gennem webinaret vil du have mulighed for at interagere med os og de andre deltagere, gennem chat, mentimeter og afstemninger.
Webinaret er desuden relevant for dig, som:
- Ønsker at blive bedre til at give/modtage/efterspørge feedback
- Ønsker at udvikle dit lederskab
- Ønsker at blive bedre til at navigere i feedbackdialogerne
Vi lover, at det ikke bliver kedeligt :)