| Dette webinar er afholdt - download optagelsen fra webinaret nederst på siden |
Mange organisationer overgår i disse måneder til mere fleksible arbejdsformer, hvor der slækkes på kravene til medarbejderes fysiske tilstedeværelse på kontoret, flere møder gennemføres virtuelt på teams og arbejdstimerne fordeles anderledes på døgnet. Både som teammedlem og ledere betyder dette, at vi står i en ny virkelighed, når vi skal koordinere vores indsats, samskabe løsninger og sætte retning for arbejdet. Fleksibiliteten bidrager både med gode løsningsrum, men kræver samtidig justeringer af vores vante processer.
I dette webinar dykker vi ned i en række principielle tilgange til ledelse af hybride organisationer, samtidig med at vi tager fat i nogle helt konkrete hverdagssituationer og kigger på hvordan de kan håndteres.
Du får blandt andet svar på:
- Hvilke bias skal vi være kollektivt opmærksomme på når vi samarbejder i en hybrid arbejdsform
- Hvordan kan vi gøre deltagelse i møder med ligeværdig og fair
- Hvordan prioriterer vi hvilke aktiviteter som gennemføres fysisk og virtuelt
- Hvordan anvender vi en “test and learn” tilgang til at finde de bedste løsninger til det hybride samarbejde
På webinaret vil vi præsentere dilemmaer og løsninger fra organisationer som har samarbejdet med de seneste år.
Du vil på webinaret møde vores partnere Jonas Bro og Morten Melby, som i et dialogformat deler viden og værktøjer med jer om ledelse og læring i hybride organisationer.
Vil du læse mere om emnet inden vi ses på webinaret, kan vi anbefale disse to artikler om emnet:
https://hbr.org/2021/02/making-the-hybrid-workplace-fair