| Dette webinar er afholdt - download optagelsen fra webinaret nederst på siden |
Find balancen mellem fleksibilitet, produktivitet og tilknytning
Fremtidens arbejdsmarked kalder på fleksibilitet. Mennesker vil have mere meningsfulde arbejdsliv, som passer godt i deres liv som helhed. Det betyder at vi samles sjældnere og arbejder mere asynkront.
Med særligt fokus på samarbejdet og kommunikationen, vil vi introducere værktøjer og metoder, så I bedst muligt får fundet balancen i det hybride samarbejde.
Vi kommer til at berøre emner som:
1. Aftaler i teamet
2. Beslutningstagning
3. Synkront og asynkront arbejde
4. Møder – Do’s & Dont’s
5. Den uformelle kommunikation
På webinaret vil vi præsentere dilemmaer og løsninger fra organisationer som har samarbejdet med de seneste år.
Du vil på webinaret møde vores partnere Morten Melby og Danni Liljekrans, som i et dialogformat deler viden og værktøjer med jer om ledelse og læring i hybride organisationer.
Vil du læse mere om emnet inden vi ses på webinaret, kan vi anbefale disse artikler om emnet:
https://hbr.org/2021/02/making-the-hybrid-workplace-fair
https://www.mckinsey.com/business-functions/people-and-organizational-performance/our-insights/its-time-for-leaders-to-get-real-about-hybrid
https://blog.dropbox.com/topics/work-culture/-virtual-first-toolkit--how-to-communicate-effectively