Én fejl, og god feedback er spild af tid

Posted on

  Selv din bedste feedback, givet på det rigtige tidspunkt og under de rette forhold kan risikere at være spild af tid. Denne episode viser tydeligt, hvordan vi falder i, når vi velmenende giver feedback. Det er også andre typiske fejl. Se 10 af dem her. For det handler om at ændre adfærd. Men hvordan […]

Få “Corona-innovation” med ind i fremtiden

Posted on

Hvordan bruger I dét, I har lært under Corona? Eller smider I det hele væk? En organisation med en stærk feedbackkultur, vil være gode til at få input fra medarbejderne, så vi sikrer ejerskab og trivsel. Er det ikke normalt for jer, så start med de tre spørgsmål, som videoen her forklarer. Få corona-innovationen til […]

10 typiske fejl når du giver feedback

Posted on
10 typiske fejl når du giver feedback

Vi laver alle fejl. Igen og igen. Men en bevidsthed om vores mest typiske fejl, kan være med til at starte en refleksion og kritisk stillingtagen til måden vi giver feedback på. For i sidste ende ønsker vi jo at give konstruktiv feedback for at styrke en adfærd, ændre en adfærd eller skabe ny læring […]

Hvad Vild med dans lærer os om feedback

Posted on

God feedback til dine medarbejdere er et vigtigt styrings-, udviklings- og anerkendelsesværktøj for dig som leder – uanset om du er leder i en børnehave, for teknikere, for skolelærere eller for ny-dansere. Læs her, hvordan du kan lade dig inspirere af de fire ”Vild med dans”-dommeres feedbackstile. Dine medarbejdere er sandsynligvis ikke lige så nye […]

Feedback: Hellere en hvid løgn end at skuffe folk

Posted on

Studier viser, at vi hellere lyver end siger vores ærlige mening. Social afvisning påvirker nemlig de samme områder i hjernen, som fysisk smerte gør. Derfor er det også svært både at give og modtage feedback, som er afgørende for, at vi kan udvikle os. Få her et bud på, hvordan I alligevel kan give hinanden […]

Sådan skaber du feedback af høj kvalitet

Posted on

God feedback, dårlig feedback, positiv feedback eller negativ feedback. Termerne er mange og de kan være forvirrende. Nogle gange så forvirrende, at det kan skabe misforståelser og uklarhed. Derfor vil vi introducere begrebet kvalitet i relation til feedback. Disse elementer er centrale i feedback af høj kvalitet Feedback af lav kvalitet kan se ud på […]

Sådan håndterer man konstant negativ feedback

Posted on
Fredagsfeedback #40 håndter negativ feedback

Jeg er indgået i et vildt spændende og samtidig mega udfordrende samarbejde her henover sommerferien. Ser du, jeg får udelukkende negativ feedback,  og det er sjældent konkret, så jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre anderledes. Hej det er Danni her. Velkommen til Fredagsfeedback. I mit nye samarbejde er der ingen kommentarer noget noget bliver gjort rigtigt. Der […]

Den største fredagsfeedback nyhed i 2019

Posted on

Den største nyhed i år Alt ændrer sig, men kun til det bedre. Og på en måde, ændrer intet sig. Læs mere om indholdet bag videoen her: Feedwork fusionerer med Bedre Feedback Videoen Hej det er Danni her og velkommen til Fredagsfeedback. Jeg vil gerne starte med at fortælle dig en lille historie. For nogle […]

Feedwork fusionerer med Bedre Feedback

Posted on

For at samle kræfterne i kampen for bedre og sundere feedback i Danmark, har vi valgt at fusionere og fremadrettet udbyde uddannelser i fælleskab under Feedworks brand.  Danni Liljekrans har med virksomheden Bedre Feedback arbejdet med feedback hos blandt andet GoMore, Ørsted, Odense Universitetshospital, TEDx og Carlsberg de sidste 3 år. Herfra bringer han værdifuld […]