Jimmy Riberholdt er stifter af Kundeambassaden. Herfra rådgiver han virksomheder i at gøre det let for medarbejderne at opbygge gode relationer til deres kunder. Gennem hele sin karriere har Jimmy arbejdet med salg, både som sælger, leder og træner i flere forskellige brancher. Hovedpointen i episoden er, at du skal opbygge gode relationer til dine kunder - i stedet for bare at prakke dem produkter på nakken. Se dine kunder som samarbejdspartnere, frem for byttedyr. Det lyder måske logisk når man læser det, men lyt med og få detaljerne med også.
Læs også: Hvad er feedback
Emner som vi kommer igennem:
- Hvordan kan du skifte fra at se dine kunde som et bytte, til at samarbejde med dem som partnere?
- Hvilke elementer indeholder et simpelt kundekoncept?
- Hvordan kan du motivere dine medarbejdere til at sælge mere gennem virksomhedens formål?
- Hvad er forskellen mellem en kunde som er tilfreds, og en aktiv kundeambassadør?