Opdag andet indhold med dette tema
Feedback skaber oftest læring, når du flere gange modtager feedback på de samme områder eller præstationer. På den måde vil du nemlig kunne synliggøre din progression, som er dybt motiverende at opleve. Derfor kan en log som denne, hjælpe dig med at holde styr på din feedbackhistorik.
Der ligger meget teori bagom trivsel på arbejdspladsen, og meget af denne teori er anvendelig til at sikre bedre trivsel på arbejdspladsen. I denne artikel vil vi undersøge, hvordan trivsel formes og udvikles, samt hvilken betydning trivslen har for den enkelte medarbejder, men også for arbejdspladsens kultur og præstationer. Særligt vil vi fokusere på de sociale aspekter i trivsel på arbejdspladsen, som inkluderer samarbejde, rolleafklaring, forventningsafstemninger, psykisk arbejdsmiljø, kulturen og organisationens ledelse. Ønsker du at omvende dårlig trivsel til bedre trivsel på arbejdspladsen, så er du det helt rigtige sted. Vi vender også sammenhængen mellem feedback og trivsel, så hæng på, vi starter med et historisk tilbageblik.
Alt hvad du har brug for at vide om feedback for nu.
Her er en oversigt over, hvorfor god feedback er afgørende for din organisation - både for at sikre engagerede medarbejdere, god performance, trivsel samt en god læringskultur
OPTAGELSE FRA AFHOLDT WEBINAR | Gratis webinar, der er særligt relevant for ledere, HR-professionelle og facilitatorer, som gerne vil arbejde med den psykologiske tryghed i deres team eller organisation
OPTAGELSE FRA AFHOLDT WEBINAR | Gratis webinar for ledere og HR-professionelle, der gerne vil styrke læringskulturen i deres organisation
Fredagsfeedback #44: Feedback er nødt til at være motiverende, hvis det skal blive en del af jeres kultur. Se med her, og få to eksempler på feedback der passer til modtagerens værdier.
Vi har seks grundlæggende psykologiske behov, som vi søger at dække - men hvordan er de relevante for feedback? Og hvad skal man være særligt opmærksom på for at sikre trivsel på trods af det virtuelle hjemmearbejdet? Læs med her.
Feedback er ikke nødvendigvis godt. Hvis du vil have succes med feedback, og at den opfattes som givende, motiverende og udbytterig, så skal kvalitet tænkes ind i feedbacken.
Uforpligtende og gratis kan du få adgang til over 2 timers materiale spækket med viden og værktøjer som styrker dine evner i feedback.
Start din læring