Hvorfor er kundefeedback vigtig? Og hvordan kan du lytte til dine kunder, så du kan forbedre virksomhedens image og udvikling? Læs med her.
Feedback er vigtigt for at sikre engagement blandt medarbejderne - men skal den gives anonymt eller ej? Kig med her.
Kendskab til personlighedstyper kan sikre en mere effektiv kommunikation, da det rammer modtageren mere målrettet.
Hvordan kan vi arbejde med vaner i arbejdslivet?
Vil du forstå dine unge medarbejdere bedre? Så kig med her til en snak om Millennials i arbejdslivet.
High performance hænger tæt sammen med både selvindsigt og trivsel.
Hvordan opbygges tillid og et frugtbart samarbejde bedst muligt? Og hvordan spiller sårbarhed ind?
Hvordan ser fremtidens arbejdsmarked ud?
Nysgerrighed og selvindsigt er vigtigt både på et personligt plan samt i opbygningen af stærke teams.
Uforpligtende og gratis kan du få adgang til over 2 timers materiale spækket med viden og værktøjer som styrker dine evner i feedback.
Start din læring