Om os

Morten Melby

Tlf.
61 77 60 92

Når du møder Morten første gang, vil du hurtigt opdage, at du står over for et meget imødekommende og nysgerrigt menneske. Her er en mand, der virkelig lytter til det, du siger. Du vil nok også opleve, at han er velartikuleret, kompetent og saglig, når han selv taler, og at han ikke er bange for at sige, hvad han mener. Hvis du skulle møde Morten på gaden og ikke har lyst til at tale arbejde, kan du altid få ham til at snakke om cykling, sport, madlavning og alt, hvad der rør sig på internettet.

Baggrund

  • BSc. i erhvervsøkonomi og psykologi
  • Reserveofficer i Flyvevåbnet
  • Tidl. elitesportsatlet
  • Certificeret coach
  • Medstifter af Feedwork

Send en besked

Nogle af

Morten Melby

s kundecases

Se alle

Nogle af vores kundecases

Se alle
De fleste teams spiller konstant kamp - gør I også?

Fredagsfeedback #12: De fleste teams spiller kontant kamp og det koster

4 strategier til at påvirke adfærd

Fredagsfeedback #11: fire strategier til at ændre adfærd

“Hvis du ikke har noget pænt at sige, så lad være med at sige noget overhovedet “, Lyder det bekendt?

High performance teams (og ægteskaber) kræver den rigtige balance mellem positiv feedback og konstruktiv-negativ feedback.

Tre grunde til at vi bør sige "tak"

Fredagsfeedback #10: Tre grunde til at sige 'tak', når vi får feedback.

#2 Tillid og samarbejde m. Christian Spohr

WORK IN PROGRESS #2: Denne episode omhandler at opbygge tillid i teams og sætter fokus på sårbarhed.

#1 Vaner m. Torben Wiese

WORK IN PROGRESS #1: Denne episode omhandler vaner - både personlige vaner samt kollektive vaner i et team.

#4 High Performance & Selvindsigt m. Klaus Veile

WORK IN PROGRESS #4: Denne episode sætter fokus på high performance og hertil betydningen af selvindsigt og et meningsfuldt job.

#3 Millennials på arbejdspladsen m. Patrick Walther Thomsen

WORK IN PROGRESS #3: Vil du vide mere om at tiltrække og motivere unge medarbejdere - såkaldte Millennials? Så lyt med her.

Stil det rigtige spørgsmål

Fredagsfeedback #9: Stil det rigtige spørgsmål og få bedre feedback